Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/10/05

تشکیل جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان


جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با موضوع حمایت از زنجیره های تولید در بخش طیور روز سه شنبه 5 دی ماه در محل دفتر صندوق تشکیل گردید.

چهارمین نشست  اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان ، متخصصان و کارشناسان بخش طیور استان و با حضور آقای مهندس فاطمی مدیر عامل محترم صندوق در ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه 5 دی ماه در محل دفتر صندوق تشکیل گردید .

موضوع این جلسه ادامه بحث تهیه نشریه تخصصی زیر بخش های کشاورزی توسط صندوق حمایت بود که در ادامه بحث جلسات گذشته موضوع تامین بودجه جهت چاپ اولین نسخه و کیفیت و چگونگی تهیه مطالب ، و الویت ها و نحوه تهیه مطالب مطرح و پس از تبادل نظر در این زمینه تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ گردید:

1-    بحث صندوق و فعالیت های صندوق جهت نشریه در اولویت  قرار گیرد به دلیل اینکه بسیاری از اعضا و مخاطبان با بحث فعالیت های مالی و اعتباری صندوق و حتی نحوه محاسبه خدمات اعتباری آن همچنین مسائل مربوط به عضوگیری و نحوه عضویت تشکل ها در صندوق آشنایی نداشته و در این زمینه اطلاع رسانی لازم انجام پذبرد.

2-   حداقل بودجه پیشنهادی جهت شروع کار 200 میلیون ریال در نظر گرفته شد که مقرر شد جهت تصویب به هیئت مدیره صندوق پیشنهاد گردد.

3-   مقرر شد از روش های نوین اطلاع رسانی جهت آموزش و ارائه مطالب به اعضا و بهره برداران استفاده شود که در همین زمینه بنا به پیشنهاد اقای دکتر قیصری مقرر شد کانال تخصصی در این زمینه در تلگرام ایجاد و یک نیروی متخصص جهت بروزرسانی و امور مربوط به آن بکار گرفته شود تا در مراحل بعدی در امور مربوط به نشریه مشغول بکار شود.

4-   پیشنهاد شد که مسائل مربوط به بخش منجمله  معرفی محصولات و نهاده های با کیفیت مورد نیاز اعضا وزیر مجموعه ها و اینکه بهترین نوع نهاده های مورد استفاده چه ویژگی هایی داشته باشند و کلاً کانال تخصصی با اطلاعات و مسائل مهمی تغذیه شود که باعث جذب مخاطب گردد.

5-   با توجه به اینکه یک از مهمترین مشکلات فعالین بخش مربوط به کمی آگاهی و مطالعه کم در زمینه های تخصصی می باشد لزوم اطلاع رسانی و آموزش تخصصی با موضوع همه زیر بخش های صندوق در الویت قرار گیرد که مقرر شد با بحث طیور آغاز بکار کند که در این زمینه می توان از محل 3٪ بودجه جهت آموزش اعضا نیز استفاده نمود.

6-      جهت انتخاب موضوع مورد بحث کانال از طریق بارش فکری اعضا بهره گیری شود

7-   آقای مهندس افضل به عنوان دبیر اجرایی نشریه مهمترین هدف نشریه و ایجاد کانال را متمرکز شدن بعد فنی ،دانشگاهی و تولیدی موضوعات و مسائل بخش توسط این مجموعه برشمردند و اینکه این موضوع به صورت تخصصی و کاربردی جهت بهره برداران مطرح شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
سه شنبه 04 اردیبهشت ماه 1403
  نظرسنجي  
 
نظر شما درباره وبگاه صندوق چیست؟

 

تعداد جوابها : 1866

عالی : 99%
خوب : 0%
متوسط : 0%
ضعیف : 0%

  ارسال  
  کاربران بر خط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 133
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 133

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 346019
Visitors بازديد هاي امروز: 278
Visitors بازديد هاي ديروز: 175

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/04 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان - سهامی خاص
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا